ReLoAd pHoNe by SMS any wHerE aNyTime

Berminat jual topup prepaid SERENDAH RM3.00?
Jual topup MAXIS, CELCOM, DIGI & iTalk!!!
Keuntungan jualan DIBAYAR TERUS ke akaun Myeload anda.
Sekiranya anda adalah peniaga kecil, sederhana/besar, penuntut IPT, pelajar atau sesiapa sahaja yang ingin menambahkan pendapatan anda, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI.
Perniagaan yang pasti menjanjikan pulangan yang LUMAYAN untuk anda.
SERTAILAH kami hari ini!!!

F.A.Q

Ahad, 31 Mei 2009

Contoh-contoh notis sms pemberitahuan dari server.
Jika anda mendapat notis sms dari server seperti ini, ia bermaksud tambah nilai ke no. tersebut telah dibatalkan atas sebab tertentu. Oleh itu anda perlu mencuba sekali lagi.
Jika anda mendapat notis dari server seperti ini, ia bermaksud tambah nilai keatas no tersebut telah GAGAL. Ia mungkin berpunca dari no yang ingin di tambah nilai tidak betul. Sila periksa kembali no tersebut dan anda boleh cuba menghantarkan no tersebut kembali.
Notis sms dari server seperti ini bermaksud kegagalan sistem berkomunikasi antara celcom/maxis. Ia mungkin kerana sistem server kami atau Celcom/Maxis sedang diselengara. Tiada transaksi dapat dijalan pada masa ini. Ia mungkin mengambil masa yang agak panjang bergantung kepada jenis masalah yang dihadapi. Harap bersabar.
Jika anda mendapat notis ini semasa menghantar arahan sms tambah nilai ke server, ia bermaksud no. ini telah ditambah nilai dengan nominal yang sama dalam masa 24 jam atau ia sedang diproses oleh server. Jika anda ingin menambah nilai ke atas no. yang sama dalam 24 jam, anda perlu menambah nilai dengan nominal yang lain.

Info tambahan
1. Jika tiada sebarang notis dari server melebihi 15 minit - 1/2 jam selepas anda menghantar sms tambah nilai ke server, anda boleh cuba menghantar kembali dengan nominal dan no yang sama ke server. Tidak perlu risau, modal anda tidak akan dipotong untuk kali ke-2 jika tambah nilai sebelum ini telah berjaya. Sistem server telah di programkan untuk membenarkan tambah nilai nominal sama dengan no yang sama hanya sekali sahaja dalam masa 24 jam. Anda boleh mencuba beberapa kali pun jika perlu.